Politechnika Warszawska wyróżniona za social media i Portal Kandydata

Statuetki Genius Universitatis 2017, fot. BPI

W tegorocznym konkursie Genius Universitatis na kreatywną kampanię rekrutacyjną Politechnika Warszawska zdobyła dwie nagrody. Wygraliśmy konkurs na najlepszą kampanię rekrutacyjną przeprowadzoną w mediach społecznościowych oraz zdobyliśmy uznanie jury za rekrutacyjny serwis internetowy.

Prace konkursowe oceniała kapituła złożona ze znakomitych ekspertów marketingu: Katarzyny Dragović, Jacka Kotarbińskiego, Pawła Tkaczyka, Leszka Stafieja, Jacka Szlaka, Dariusza Puzyrkiewicza.

Eksperci docenili przeprowadzone przez nasze Biuro akcje rekrutacyjne na Facebooku ("Pierwszy kumpel z PW") i Snapchacie ("Zabierz PW na wakacje"). W obu kampaniach chcieliśmy przez media społecznościowe zaangażować kandydatów na studia i włączyć ich w ten sposób do grona społeczności akademickiej.

Doceniony przez jury Portal Kandydata, to proste w obsłudze narzędzie, które ułatwia kandydatom na studia na Politechnice Warszawskiej proces rekrutacji. Kandydaci mogą sprawdzić, które kierunki odpowiadają ich zainteresowaniom i dowiedzieć się więcej o zasadach przyjęć na studia.

Oficjalne kanały Politechniki Warszawskiej w mediach społecznościowych prowadzi Biuro ds. Promocji i Informacji. Portal Kandydata to narzędzie, które stworzyliśmy przy współpracy z Biurem ds. Przyjęć na Studia.

Od lewej: Monika Bukowska, Urszula Deblessem i Emilia Fryszkowska z nagrodami Genius Universitatis 2017 dla PW, fot. BPI