Nominacja do nagród KTR za projekt e-MaksPower

Grafika konkursu KTR 2020

Jury konkursu Klubu Twórców Reklamy (KTR) doceniło promowany i zgłoszony przez nas projekt e-MaksPower - studenci zbudowali elektryczny bolid dla niepełnosprawnego Maksa. 

Otrzymaliśmy nominację w kategorii Technology. Dodatkowo nasz projekt okazał się jedynym docenionym w podkategorii Experimental.

W całej kategorii Technology wyróżniono 12 projektów: przyznano jeden złoty miecz, cztery srebrne i jeden brązowy oraz sześć nominacji. Wśród docenionych przez jury prac znalazły się duże kampanie promocyjne stworzone dla Muzeum Powstania Warszawskiego, Mastercard, Innogy Polska, Grupy Żywiec, Skody czy muzyka Quebonafide. Za te realizacje odpowiadały znane i cenione na rynku reklamy agencje i studia projektowe takie jak Superskrypt, 180heartbeats + JUNG V. MATT, Isobar Polska czy panGenerator.

Konkurs KTR został stworzony przez twórców reklamy w 2004 roku. Jego celem jest nagradzanie najlepszych, najbardziej oryginalnych i kreatywnych prac, obecnie w czterech głównych kategoriach: CommunicationDesignTechnology oraz Craft

Informacje o nagrodzonych i nominowanych w tegorocznym konkursie są dostępne na stronie KTR

Więcej o e-MaksPowerze

e-MaksPower to elektryczny bolid zbudowanego przez naszych studentów dla Maksa - chłopca z dystrofią mięśniową i wielkiego fana motoryzacji. 6 grudnia 2019 roku w Gmachu Głównym PW odbyła się uroczysta premiera pojazdu. Wsparliśmy organizację tego wydarzenia i zajęliśmy się jego promocją. Wykorzystaliśmy do tego nasze zasoby, narzędzia, doświadczenia i wiedzę. Nie korzystaliśmy z promocyjnej pomocy ani doradztwa firm zewnętrznych. Ściśle współpracowaliśmy za to ze studentami - twórcami bolidu. 

Zainteresowanie projektem przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Przez kilka tygodni o e-MaksPowerze informowały największe media: stacje telewizyjne i radiowe, gazety, portale, także anglojęzyczne. Prace nad bolidem wspieramy promocyjnie od 2018 roku i startu zbiórki crowdfundingowej.

Jesteśmy dumni, że mogliśmy i możemy informować świat o rozwoju tak niezwykłego pomysłu i tym samym promować naszą Uczelnię. 

Wcześniej za promocję e-MaksPowera otrzymaliśmy nagrodę Genius Universitatis i PROMyka. Bolid zdobył też główną nagrodę w konkursie KOKOS i był jednym z argumentów za przyznaniem Politechnice Warszawskiej Nagrody Kongresu Gospodarki Elektronicznej i Fundacji "Promyk Słońca"