Biuro

Biuro ds. Promocji i Informacji (BPI) od ponad dekady dba o promocję Politechniki Warszawskiej, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Zakres naszych zadań i działań jest tak szeroki, że nasi pracownicy muszą mieć (i mają) jednocześnie cechy marketingowców, grafików, księgowych, administratorów, dziennikarzy, copywriterów, analityków danych, a nawet badaczy.

Do zadań BPI należy m.in. przygotowywanie reklam do mediów papierowych oraz elektronicznych, projektowanie druków promocyjnych i okolicznościowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych, wizytówek oraz kalendarzy uniwersyteckich.

Nasi pracownicy redagują również wiele stron internetowych: oficjalną witrynę PW (www.pw.edu.pl), anglojęzyczną witrynę PW (www.pw.edu.pl/engpw), stronę BPI (www.promocja.pw.edu.pl) oraz blogi (placpolitechniki1.wordpress.comwutsquare.wordpress.com). Odpowiadamy również za obecność Uczelni w mediach społecznościowych (m.in. trzy polskojęzyczne profile na Facebooku: Politechnika WarszawskaPW po godzinach, Badania - Innowacje - Technologie, anglojęzyczny fanpage Warsaw University of Technology, dwa profile na Twitterze (polskojęzyczny i anglojęzyczny), InstagramYouTube, LinkedIn).

Jako Biuro odpowiadamy za Fundusz Promocji Uczelni oraz obecność PW w rankingach szkół wyższych. Ponadto BPI organizuje i współorganizuje imprezy promujące Uczelnię, uczestniczy w targach edukacyjnych, zarządza prawem do używania znaku graficznego PW, organizuje wycieczki dla szkół oraz zapewnia obsługę wybranych uroczystości i wydarzeń związanych z naszą Politechniką.